You are here

Szkolenia z CRM

Chciałbym Was prosić o opinie po kilku miesiącach pracy z CRM, czy nie chcemy jednak wrócić do Excela w chmurze – ale zrobionego tak by integrował Kontakty, Projekty, oraz Formatkę fakturową w jednym – a może nawet i kalendarz (harmonogram).

https://www.symulacje.edu.pl

Pomysł pojawił się w rozmowie z Iwoną, na bazie tego że jest dużo nieścislosci pomiędzy kalendarzem, CRMem a e-mailami z prośbami o faktury. To, ze w kalendarzu jest nazwa np. PWPW, w CRM „Polska Wytwórnia” a w prośbie o Fv „Certes” czasem uniemozliwia weryfikację platnosci a czasem sprawia ze faktury nie wystawiono. Nie wyeliminujemy literówek ani tego ze ktoś nie usunął ?? z kalendarza, ale np. raz wpisana nazwa klienta będzie już tak samo widoczna ( bo się zaciągnie funkcją) w Kontaktach, Projektach i formatce fakturowej. Raz poprawiona literówka też wszędzie się automatem poprawi. Jeśli kalendarz tez zrobimy jako tabelkę Excelową to tez będzie ona miała dopasowane do potrzeb pola (np. FV albo ??, inicjaly trenerow) ale wtedy nie będą dostepne przypomnienia np w smartfonie.

Poprosze o Wasze opinie:
1. Czy chce wrócić do Excela w chmurze (tak / raczej tak / obojętnie / raczej nie / nie)
2. Czy chcę harmonogramu zintegrowanego z Excelem-CRM, ale za cenę niedostępności powiadomien w smartfonie. (tak / raczej tak / obojętnie / raczej nie / nie)
3. Dlaczego tak uważam (argumenty)

Poproszę o opinie TYLKO do mnie – zbiorę je razem i rozesle wszystkim, ale chce uniknąć sugerowania się glosami poprzednikow.