You are here

Problematyczni klienci na wyjazdach integracyjnych

W tym wpisie mała analiza na temat problematycznych uczestników na szkoleniach integracyjnych.
Wybrani zatrudnieni w naszej firmie wykładowcy od pewnego okresu realizują scenariuszowe lub survivalowe Szkolenia Zawierające Gry Szkoleniowe
W wyniki ich przemyśleń zredagowaliśmy ranking pięciu częstych trudnych charakterów:
1. Poszukiwacz dziury w całym – narzeka trenerom że szkolenie jest nieodpowiednio zorganizowane bo dojazd był za długi, w łazience zabrakło mu mydła, szkolenie kończy się za późno, za ciemno w sali szkoleniowej, niedobra woda mineralna i dziesiątki mniejszych pomyłek zniszczylo mu imprezę
2. Niechętny – woli nie integrować się z grupą i uważa to za dzieciniadę. Takiej osoby nie należy przekreślać – to być może samotnik ale też kluczowa dla funkcjonowania spółki. szkoleniowiec musi ja zmotywować do współpracy a nie alienować – integracja bazuje na pracy także z takimi osobami.
3. Skacowany – prezentuje negatywny humor po całonocnej imprezie. Najlepiej go odprowadzić do przedstawiciela pracodawcy.
4. Dowcipniś – ciagle jedynie przerywa prowadzącemu opowiadając dowcipy nie na temat szkolenia
5. Zabawowy – jest zdania iż gry szkoleniowe to tylko zabawy. Ten uczestnik chce się bawić, ale nie dąży do nauki i wymiany doświadczeń.
W następnych wpisach – o tym jak pracować z takimi osobami.
PORCJA NIETYPOWYCH INFORMACJI DOTYCZĄCYCH WYJAZDÓW INCENTIVE Z POPRZEDNIEGO OKRESU:
- Najczęściej wspomianana w zapytaniach od klientów forma aktywności : gry miejsce
- Najwyżej wycenione w kwestionariuszach po szkoleniu zabawy – komentarze uczestników: gry miejsce
- Statystyczna wielkość grupy zajęciowej: dwieście pracowników.
- Oczekiwane przez grupe dni tygodnia na spotkanie: końcówka tygodnia.
- Najczęściej zamawiana lokalizacja: Warszawa

ŹRÓDŁO: Training Projects
Od dziesięciu lat działamy w branży wydarzeń i konferencji korporacyjnych pod marką Training Projects.