W ostatnim kwartale lista wyróżnionych - (rabatowe zaproszenia na Akademię Coacha Biznesu http://www.trener.biz.pl/licencje) uczestników naszych warsztatów przedstawia się następująco:
Hubert Kowalski, z Poznania – uczestnik warsztatu z rozwiązywania konfliktów – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów klienta
Teresa Goździkiewicz, z Tychów – uczestniczka warsztatu z planowania i delegowania – tytuł najmilszego pracownika
Andrzej Filipowicz, z Pcimia – uczestnik kursu z finansów dla nie finansistów – tytuł najsympatyczniejszego klienta
Izabela Opatowicz, z Tomaszowa Mazowieckiego – uczestniczka szkolenia z komunikacji międzykulturowej – tytuł najsympatyczniejszego klienta
Borys Lizut, z Dudnik – uczestnik warsztatu z efektywności osobistej – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów pracownika
Iwona Pytlakowska, z Częstochowy – uczestniczka treningu z pracy w zespole – tytuł najbardziej zmotywowanego klienta
Szymon Opatowicz, z Wrocławia – uczestnik kursu z negocjacji – tytuł najbardziej zmotywowanego klienta
Samanta Wierzbicka, z Tarnowa – uczestniczka kursu z negocjacji – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów pracownika
Mateusz Sarpata, z Andrychowa – uczestnik treningu z zarządzania zmianą – tytuł najbardziej zmotywowanego klienta
Izabela Godlewska, z Chorzowa – uczestniczka szkolenia z negocjacji – tytuł najsympatyczniejszego pracownika
Robert Bacia, z Szczecina – uczestnik warsztatu z motywowania pozafinansowego – tytuł najmilszego pracownika
Beata Stefańska, z Bydgoszczy – uczestniczka treningu z negocjacji – tytuł najsympatyczniejszego klienta
Edward Filipowicz, z Olsztyna – uczestnik szkolenia z przywództwa sytuacyjnego – tytuł najbardziej kreatywnego pracownika
Samanta Stefanowicz, z Tychów – uczestniczka warsztatu z systemów oceny – tytuł najsympatyczniejszego pracownika